Lämna utan ånger - del 9

Dagen var lugn. Oavsett om det hade hänt massa saker dagen innan. Idag skulle vi på skivan. Fan va kul vi kommer ha! Alla i skolan var taggade inför ikväll. I alla fall dom som hade fyllt 18. Kan inte fatta det. Kan inte fatta att jag faktiskt får gå på min klasskiva!!!! Men middagen skulle jag skita i.
Från ingenstans började dom spela musik. En av mina favoritlåtar också! Neyos let me love you. Under tiden jag satt och sjöng så väntade jag på Gina för vi skulle först hem till mig, sen till henne och fixa oss.
-Girl, let me love you until you learn to love yourself.. Let me love you babaaay.. sjöng jag och tittade upp.
Där var hon. Oavsett hur ofta jag ser henne så blir jag alltid lika förbluffad. Hon är så sjukt vacker. Min första tanke var att springa mot henne och ta tag i hennes ansikte och få kyssa henne. Men sen så kom jag på att vi var bland andra.
-Ska vi gå? sa hon med ett leende
-Aa, vi går till mig först sa jag och log tillbaka.
Vi gick mot utgången. På vägen såg jag Samir. Han viskade något. Jag läste hans läppar. "Imorgon". Shit snacka om glädjedödare.

När vi var hemma hos mig tog jag en fin blus och ett par stuprör jeans. Jag pussade mamma och pappa och sen var vi på väg hem till Gina. Vi pratade lite om vad som hade hänt och vad som pågår. Allt med Samir och hans kompis som vill ha min tjej.. Men när vi väl kom fram så märkte vi att ingen var hemma hos henne. Hon satte på hög musik när vi gick upp till hennes rum. Jag slängde mig på hennes säng och tittade som ett slisk när hon klädde av sig för att gå och duscha. Tur att jag duschade på morgonen innan skolan. Jobbigt men tur. Så jag låg där ett tag tills hon duschade klart. Hann titta igenom hennes kläder. Hittade en fin tröja som jag ville låna, så jag tog av mig sjalen för att sätta på mig tröjan. Lockarna hängde ner till midjan på mig. Hon var så sjukt seg på att duscha så jag satt och sminkade mig under tiden. När hon kom ut stod jag och speglade mig. Hon tittade på mig, chockad.
-Är det fint? sa jag med ett leende.
Utan att säga något, gick hon mot mig och kysste mig.

Klockan slog på 22. Vi började sätta på oss skorna och gå mot dom andra tjejerna. Jag hade sjalen på ett helt annat sätt än vad jag bruka ha. Hade den som turkarna. Men mina lockar kunde man se. 
-Fatima.. Du är så sjukt vacker! Och om det här nu ska vara våran sista kväll tillsammans som ett par så måste jag säga... Att jag älskar dig.. sa hon och tittade på mig
Jag märkte att hon blev generad. Men jag log snabbt och visade att jag var glad över det.
-Jag älskar dig också, Gina. Mer än allt.
-Älskar du mig mycket nog för att rymma? sa hon tyst.
Jag tittade på henne, chockad men hann inte svara för att dom andra tjejerna kom emot oss. Vi kramades och gick mot tåget. Jag tog tag i hennes hand och tittade på henne.
När vi kom fram så stirrade alla på mig. 
-Vad är det med alla? viskade jag i Saras öra.
-Haha gumman, skojar du? Kolla va vacker du är! Det här glömmer vi verkligen inte sa hon och skrattade lite.
Jag tittade på folket och fnittrade till lite. 
Under kvällen dansade vi som galningar. Jag dansade med Sara och Annica. Gina stod borta vid baren och tog shots ett par gånger med några killar från skolan. Jag såg hur dom tog på henne, strök henne på ryggen. Det brann inom mig, men jag höll mig. Till sist så gick dom därifrån, jag gick till henne och märkte att hon var full.
-Älskling, mår du bra? frågade jag.
-Aaa hjärtat. Kom, följ med mig till toaletten 
Vi gick dit, hon drog in mig på själva toaletten och kysste mig, men hon ville mer. Jag puttade henne från mig. Jag gjorde henne förstådd och hon blev lugn. Hon slutade dricka och under 2 timmar hann hon nyktra till lite. Vi började gå mot tågen för att åka hem igen. På tåget somnade hon. Tog henne hem till mig, så hon skulle få stanna där. Vi la oss på min säng och hon började kyssa mig igen. En sak ledde till annat...
Efter det halvsov hon, jag pussade henne på pannan
-Älskar dig mer än allt sa hon innan hon somna helt.
-Jag älskar dig också, mitt allt.

Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0