I put my love on top!

Imorgon ska vi på bartenderkurs med klassen! Hoppas att alla kommer (Jaa latife känn dig galet träffad!!!). Men man vet aldrig. Faan vi har inga bilder ihop, vi måste ta bilder. Vi fick våra mössor igår och ska vara ärlig, blev fett hype men samtidigt ledsen. Jag grät på 9ans avslutning, undrar hur det kommer vara i år. Kommer gråta floder typ! Åtminstone så såg man och gick man med vissa från väsbyskolan men gymnasiet.. Asso man vet inte om man kommer ha kontakt med människorna efter studenten:( Själva tanken får mig att må dåligt.. Okej jag vet att jag inte har visat så mycket kärlek men.. You know I love ya'll ♥

Kommentarer
Postat av: Aleks

Hahahaah naaaaw love you 2 :D hallååååå ta med kamera imorgon :D



2012-02-14 @ 22:41:36
Postat av: Anna

You know we all love you too Tew.!! ;)<3

Vi tar studenten den 13e juni. Jag tror vi kommer hinna göra saker med varandra. Vi får helt enkelt bestämma några stycken och bjuda in alla i klassen, eller bara tjejet/killar så blir det lit klassbilder. Det där med bowlingen var jättebra idé. Kanske EFTER klasskivan dock^^ ;)<3

2012-02-15 @ 11:08:42
URL: http://akl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0