Ni vet...

Ni vet att facebook har blivit som ens liv. Blir man borttagen som vän av någon man har bra kontakt med blir man liksom "WTF!".
Ni vet när man blir ignorerad eller när någon är kall mot en, då undrar man ju varför.
Ni vet när man känner sig lämnad? Så känner jag när sånt händer.
Jag haaaaaaaaaaaatar när folk ska leka balla, speciellt bakom skärmen. Skulle det varit face to face så skulle dom aldrig bete sig på samma sätt. Asso det som stör mig mest är att när jag säger saker som är sant så skrattar dom bort det och säger "haha kolla hon".
Är det karma eller vadå? Jag minns inte vad jag har gjort.. Brukar aldrig gå till Gud vid sånna tillfällen men vad är det jag har gjort, Gud? Säg mig! Vad är det jag har gjort?
Jag har gjort många dumma grejer men har lärt mig av misstagen och aldrig gjort om dom. Och ifall jag har sårat någon vid dessa misstag så har jag bett om ursäkt. Vad ska jag leka ball och inte be om förlåtelse? Jag är ärlig av mig. Jag ber om ursäkt. Och det behöver inte framstås som en svaghet. Tvärtom! Jag ser det som en stark sak, en mogen sak, en fin sak..
Accept me for who I am. Cuz I ain't gonna change for no one.

Kommentarer
Postat av: Mr.R

helt rätt!

2011-12-28 @ 00:55:45
Postat av: Shawbo

Kunde inte sagt det bättre

2011-12-28 @ 01:00:53
URL: http://bitchstfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0