Forever alone.. Literally

Sitter ensam i vardagsrummet...
-
Har inget att skriva än dagen helt enkelt. Började med att jag gick upp pga Royas samtal kl 7 på morgonen. Vid 8 var jag i skolan för att gymma. Jag döda mig själv typ. 8.50 drog vi in till omklädningsrummen, tog en dusch i privatduschen blev klar på 20 min. Rekord typ.
Började min första lektion 10.10. Sen hade jag en lektion till och de va sista lektionen. Satt med Latife efter skolan för att hon skulle plugga, så kunde lika gärna vänta på henne. Vi drog till centrum, gick runt. Hennes syster skulle på bröllop och latife ville följa med så vi gick hem till mig, under tiden hon pluggade så lockade jag hennes hår och när jag var klar så tog hon på sig sin klänning och efter det sminkade Chiro henne på 5 min. Från fula ankungen till turkisk prinsessa! Hahaha neej driver hon är skiiit vacker men hon blev extreeeemt vacker idag. Söt, snygg och vacker på samma gång.
Mina grannar över mig (Aleks kusiner) hade fest. Jag svär jag dansade med dom här nere. Musiken var galeeeet skön asso! FETT KUL:D
AJde nu ska jag sova. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Aleks

HAHAHAAH jag är glad att jag inte var där :D



FÅR MAN GYMMA NU?!!? HUR??????

2011-11-12 @ 13:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0