Shit happens, I mean look at your face

Halo po dig!;)
Ska börja plugga snart, få något gjort annars kommer jag bli fett stressad..
Dagen var heeeelt okej. Började med att jag gick till skolan HELT ENSAM( :'( ) kl 8.. Började fan halv 9. Jag ville gråta för att jag var så trött. Sen så gjorde min lärare Frida min dag bättre! Fick VG på organisation&Ledarskaps provet!!:D Fortsatte med att vi fick sushi till lunch. Inte bara sushi men men. Det var första gången jag smakade. FETT ÄCKLIGT! Sen så fick vi träffa den nya vikarien, skit söt! Hon ska vara med oss fram tills jul, istället för Anita som ligger på sjukhuset just nu. All kärlek till henne!! Sen hade vi fotografisk bild i 10 min. Hahahaha snacka om att Aleks inte var diskret med sin lycka när han sa att vi inte hade någon lektion. Jag gillar däremot lektionen. Hursomhelst så satt jag i skolan en stund med Lanja&co. Halv fyra gick vi mot Teds och fyllde i min tatuering. Under tiden jag låg där så kom Malek och gjorde en tatuering, han också:) Lanja gjorde sin igår. SKITFIN!
Kanske lägger upp en bild på min senare, kanske Lanjas med!:)

Kommentarer
Postat av: Aleks

HAHAHAHAHHAHAH vad jag kunde inte dölja min lycka! :D

2011-11-09 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0