They call me cold-hearted bitch...

Skrev novellen igår och det är rätt många som har läst den och förhoppningsvis läser fler så småningom:)
Dagen har varit lugn. Men veckan kommer ta mitt liv upp och ner. Imorgon måste jag plugga på Historia inför provet som vi har på tisdag. Tisdag måste jag hinna med både projekt och plugga till kurdiska provet. Torsdagen kommer jag säkert ha plugg. Förhoppningsvis så kommer jag kunna slappna av på fredagen. Lördag och söndag ska vi till bommersvik och gå på massa föreläsningar sen träffa Mona Sahliiin:D Jajaa
-
Lite om igår: Vi fliiiippppaaaa!!! Eller dom gjorde och jag var däär:D hahahah. Det va skit kuul! Men det enda dom gjorde på mig var att ta på mig. BERI OCH MARIA OSV!
     

     

Kommentarer
Postat av: Nadja Zaeri Cederquist

HUR VÅGAR DU KLIPPA BORT MIG!?!?!?!?!?!? X

2011-12-05 @ 14:49:16
URL: http://nadjacederquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0