All that I say, you always say more

Sitter och pluggar på Organisation och Ledarskap, har prov imorgon men pallar fan inte plugga.
Dagen var helt okej. Jag var rätt trött, på allt om jag ska jag vara ärlig. Men sen pallade jag inte bry mig om att jag mådde dåligt, Latife fick mig att skratta lite när vi va ute på brandövning sen så fick Emel mig att garva lite mer och sedan var det Lanja som fick mig att dö av garv. Vi stod vid persiskan och larvade oss när vi egentligen skulle sitta inne på kurdiskan hahahahaha roya låg på bordet för att hon garvade så mycket!!!
Vi hade helt okej kurdiska lektion, tråkig som vanligt. Efter lektionen gick Lanja med mig på vägen, hon skulle ta bussen vid centrum. But we ended up in Now för att vi snackade om naglar och skulle visa min syrras för Lanja, sen ended we up vid omklädningsrummen för att jag stod och provade byxor. Köpte ett par också;)
Jaja mer har jag inte att skriva om förutom att jag ska fortsätta med min historia under lovet, alltså helgen eller något. JUST NU är det bara plugg, plugg och plugg.
Dålig bild men de va dom som blev köpta iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0