I want you back!

Helloo!! Ska egentligen plugga.. Men måste få vila lite och göra annat också faan! Pallar inte med allt plugg längre. Det har varit ööööverdrivet mycket!
-
Dagen var helt okej, började med FILOFUCKINGSOFI PROV! Valfritt egentligen men det var värt ett försök! Sen var det som vanligt.
Hade håltimma mellan geografin och kurdiskan så Lanja och jag drog till Teds Tattoo, numera kallad Ted & Rogers Tattoo. Hon var lite osäker på sin tatuering som hon skulle göra och medans vi var där så passade jag på att boka tid för att fylla i min tatuering. DIAMOOOOND JIIIIM, my fucking hero!!! Han var där så bokade tid hos honom:)
-
Några i skolan har tjatat på att jag ska börja skriva igen och det ska jag! MEN eftersom vi har skit mycket prov och sånt så kommer det komma lite senare. Så fort vi har mindre plugg så ska jag börja skriva igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0