And now you say your lonely

Tja! Kom hem för ett tag sen, var med za girlz i zentrum. Köpte en tröja som jag gillade men Chiro och Lanja tyckte den va DT men ändå fin.. I mean.. Chinese army (-.(-.(-.(-.-).-).-).-)
Dagen har varit brutaaal:D Vi va på Sacomässan, en mässa för alla som ska ta studenten i år och för folk som ska plugga i Universitet osv. Det var jag, latife, aleks, amela, hk, keven, zeynep och lanja som åkte tillsammans. Efter det drog vi in till stan och åt på Pizza Hut(första gången för min och zeynep!) Snacka om att vi GAMADE pizzorna, gaaaalet gott.
Sen så drog vi tillbaka till skolan, väntade på Sewa eftersom jag hade hennes busskort. Efter det drog jag hem med Lanja, satt hemma i en timme, hjälpte mamma osv. Sen mötte vi tjejerna och drog till zentrum. Kom hem nyss!
-
Imorgon ska man till bommers!!:D Så därför kommer det vara dött imorgon, även om det brukar vara det hela tiden men unlike the other vanliga days så kommer jag inte kunna skriva MINST ett inlägg. Utan det blir MAX inga inlägg. Jaja men vi hörs ju på söndag eller på måndag om jag inte pallar på söndag:)
-
-
En sak som inte många vet om mig är att jag ÄLSKAR Jazz. Och rubriken är från en Jazz låt som heter Cry me a River. Nej det är inte J.Ts låt.. Vet inte vem de är som sjunger originalet om man nu kan säga så men Michael Bublé är brutal när han sjunger den.
Michael Bublé - Cry me a River

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0