If you wake up in the mornin' and you can't think of anything but singin' first... then you're supposed to be a singer

Dagen har gått ut på att jag vaknade typ halv 12, åt frukost, duschade, chillde till halv 2, började fixa mig för att dra till centrum sen studion.
Det gick skiiit bra i studion. Jiyar gjorde ett grymt beat som jag gillade som fan. Riktig RnB soul känsla!! BRUTAL!
Sen har jag inte gjort så mycket. På vägen hem var jag tvungen att dra in till ICA för att köpa Multivitamin(BÄSTA). Träffade Latife också så vi fick our time to catch up on things. Hade fett mycket att prata om asso, med tanke på att vi stod typ i 10 min vid min "port".
Jaja. Imorgon ska vi fira Gaby! Lägger upp en bild innan jag drar!:)
Puss på rumpan!
Jag och Lanja pratar om lösnaglar. Hon vill göra om sina:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0