Sätt dig.. Snaaaabbbttt!!!

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men det här inläggget kommer handla om attention whores. Min kusin la upp en inlägg själv tidigare på sin blogg, och när man läser något som man håller med så blir man hypad över att skriva något själv också.
Jag håller med aleks inlägg som hon gjorde på sin blogg angående att folk ska få vara och göra som dom vill. MEN! det kan komma till en punkt där man verkligen stör sig på att en del människor (JA, JAG PIKAR! Och om du känner dig träffad, synd för dig då). Man stör sig på att folk lägger upp bilder på sig själva och putar ut med brösten eller med rumpan. Lyssna, gör det hur mycket du vill. Men dra inte ner din tröja när du tar bild. Vi bor i väsby, folk snackar som en öppen kran. Och även om du bodde någon annan stans. FOLK SNACKAR SOM EN F*CKING ÖPPEN KRAN! Snart kommer det komma till en punkt där ni står med bh och trosor också.
Vissa människor har ingen jävla självrespekt för sig själva längre. Och dom fattar inte när dom ska sluta. I'll give you a hint: när dina s.k "vänner" skriver "omg so nice tits!" eller "I'd tap that"... RADERA DIN F*CKING BIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLDDDDDDDDDD!!! Och om du inte vill radera bilden, RADERA KOMMENTAREN!!
Dom vännerna du har på facebook och skriver sådär är inte dina riktiga vänner! Så börja rensa!!! För pga detta du gör så lämnar alla dina falska vänner dig en efter en. Vilket egentligen är bra på två olika sätt. Dina riktiga vänner stannar. Plus du, kaaanske kaaaaaaaaaaaaaaanske, dig att TÄNKA!
God Jul!:)

Kommentarer
Postat av: Shawbo

!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-24 @ 15:11:41
URL: http://bitchstfu.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha de är typiskt mina kommentarer? :P

2011-12-25 @ 22:46:39
URL: http://laanjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0