Flyin so high I can touch the sky

Halo po dig!;)
-
Lyssna, jag hatar när folk från ingenstans ska börja lägga kommentarer som man hata. DVS ONÖDIGA KOMMENTARER. Läste en kommentar någon hade skrivit på Lanjas blogg. "Du har för mycket luft". .... Okej? För det först; Frågade hon dig? För det andra; Om du inte gillar henne(antar det pga kommentaren) varför i helvete läser du och följer hennes blogg? För det tredje; VEM ÄR DU?!?!?!??!?!?!
Inte bara det. Jag hatar när folk alltid ska lägga kommentarer om att jag inte är som dom. Som sagt.. Frågade jag?
LEAVE MY LIFE ALONE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

you said it sister!

2011-11-23 @ 21:58:59
URL: http://laanjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0