Halo po dig;)

Min nya sliskmening: Halo po dig;)
Har fixat mig nu, snart ska jag till shawbo/shaho och ta busskortet sen rullar jag vidare mot station och möter upp söta Atefe:) Vi ska möta Erik i helenelund sen blire gamex:)
-
-
Saknar mina tjejer som fan. Ska vara ärlig och säga att jag saknar Latife som fan, har inte träffat henne sen i fredags:'( Ska träffa Lanja idag!!!:D Dom andra tjejerna har jag inte planerat något med så vet inte om jag kommer träffa dom under lovet överhuvudtaget:/:/
Christina Perri - A thousand years



Kommentarer
Postat av: Peter N. Micic

Hehe .. visste ej att du läste min blogg :) men nu vet ja o de uppskattas ..

Vi alla tycker olika men utan charlie i 2 ½ men så tkr ja serien e fett tråkig:D

D sant skolan handlar om att göra de kul.. där e du mer positiv inställd t skolan än va ja e :P

See yaa

2011-11-04 @ 01:36:10
URL: http://chillakanteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0