I can't take this anymore!

Lärarna kan inte bokstavligt talat förvänta sig att vi ska göra klart alla våra saker på typ 2 veckor. Jag har så jäääävla mycket grejer att göra:'(
Det jag hatar med lärare är att när man själv har fett lite att göra eftersom man redan har gjort nästan allt, alla prov och allt, så ger dom inga läxor. Men när de är typ 7 prov på två veckor, som vi hade dom 2 sista veckorna innan höstlovet, så BOMBAR dom med läxor!
En annan sak med lärare, dom förväntar sig att vi ska lämna in alla våra arbeten i tid men när man har prov och frågar ifall dom har rättat... "Nej, har tyvärr inte hunnit. Hade nämligen den andra klassens prov också. Och en till klass..." I DONT GIVE A MIDDLE FINGER! Jag gjorde läxor, jag gjorde prov, jag gjorde uppgifter som andra lärare gav mig! SO YOU BETTER SIT YOUR FUCKING ASS DOWN AND BÖRJA RÄTTA MITT JÄVLA PROV SOM JAG PLUGGADE TILL I 4 FUCKING HOR DAGAR!
Puss och kram!:D<3

Kommentarer
Postat av: Aleks

BRAVO TEWAR!!!!! (H5)

2011-11-07 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0