Kick off...."fest"

Kom hem för 2 timmar sen. Var på en värvningskurs med ssuarna. Träffade ett par trevliga människor. Imorgon blir det att fota! Får se hur det går då!:)
Vår fotoläxa var att vi skulle hitta en dikt. Till den dikten ska vi ta en bild som har med själva dikten att göra. Vi får se hur det går imorgon för mig. Däremot för Aleks går det som en berg och dalbana hahahha. Hon hittar ingen dikt. Och eftersom jag är skiiit snäll kompis (och för att aleks inte har någon fantasi) så ska jag hitta en dikt till henne:D
Hare!!

Kommentarer
Postat av: Aleks

HAHAHA tyst! Jag har fantasi! Fotografisk bild är tråkigt och foto är kul men Tewar leker smart är det bara buuuhuuuu! BÄSTA DIKTEN BREEEEEEEEEE

2011-11-14 @ 22:38:56
Postat av: Anonym

men när Tewar* ska det stå

2011-11-14 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0