"OMG, you look gawjous with your hair like that!!!" NO, SHE DOES NOT!

Vad är det med människor och bullar?! Okej, jag vet att alla får ha sitt hår så som dom vill ha det. Men snälla, nu har det kommit till en punkt där håret blir fult när man sätter upp det i en bulle VID PANNAN. En bulle är fin när man har den normalt. Några tjejer från Väsby brukar ha den vid pannan. Nämner inga namn för vissa känner jag inte ens. Och det värsta är att när dom här tjejerna sätter upp det sådär vid pannan så försöker dom typ "mix and match" med skiiiit eleganta kläder. Jag ber snällt, låt inte vår nästa generation bli så fula.. Lägg ner
.
Bild tagen från Google. Den här bullen var normal iaf!

Kommentarer
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

Ååååh tack fina duuu vad glad jag blir!!

KRAM!!

2011-11-05 @ 00:29:00
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0