Whopuntzyezzpartipartiiiii!

Snacka om att festen kommer vara oförglömlig asso!
Det var såhär: Latife fyllde 18 förra veckan. Vi hade planerat värsta festen, en överraskningsfest. När datumet var bestämt och allt så började jag lägga bomber till henne hahaha. Dör varje gång jag tänker på det. Hon klagade på att hon inte kommer göra något på sin 18 års dag. Hon va fett ledsen. Den dagen hon fyllde år jag ba "Nästa vecka så ska jag på konsert med familjen, asso kurdisk. Om du får, häng med då!" Hon ba asso jag kommer inte kunna övertala mamma blablabla. Jag sa att jag skulle övertala henne. Seeeen så "fick hon gå iaf" hahah. Vi hypa som fan den dagen. Men onsdagen fucka ur sig.. Hon blev sur på skolan och alla lärare, börja skrika på allt och alla... Hon ba jag ska inte komma på någon jävla konsert. Jag försökte med allt jag ba du måste kommaa vi har köpt biljetter blablalblaaaa. PÅ GUD FICK FAN PANIK! Och när hon sa så var vi i centrum, jag hon och zeynep. Jag och zeynep fick panik och visste inte vad vi skulle göra. Jag kom hem typ anfådd pga att jag inte visste vad jag skulle göra!! Till slut fick jag sms och hon hade skrivit att hon kanske iaf. La värsta bomben och sa att våra namn står på biljetterna för att man inte skulle kunna sälja dom eller stjäla dom hahhahaha. Igår innan festen hon ba jag ska se biljetterna, vill se mitt namn. Inombords skrek jag OMFGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!
Men sen hade hon typ glömt det.
Vi va helt klara, vi kom hem till mig igen och min syrra hade "glömt dalias filt i lokalen efter festen dom va på i fredags". Vi låtsades bråka lite.. Vi satte på oss våra ytterkläder och skor och började gå mot lokalen. Vill inte berätta vad som hände när vi kom fram för de blev FUCKED UP! Men de va galet kul hahahah hon blev fett chockad och började skrika och allt hahahah.
Shiiiit de va fett jobbigt att hålla de där ifrån henne asso!
Här är iaf en bild på oss innan festen. Ser ut som värsta vaxdockorna så som vi glänser.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hittade katten :D

2011-11-20 @ 20:57:54
Postat av: Anonym

hon e min, backa jao

2011-11-21 @ 23:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0