I can't keep you from your turning tables

Kom hem för ett bra tag sen. Hade varit i stan med Shawbo och några tjejer till eftersom Robert Pattinson och Ashley Greene är här i Stockholm! Fick Ashleys autograf, både jag och Shawbo krigade för Roberts också men fick ingen för han gick aldrig på vår sida.
Snacka om att vi bråkar varje gång vi är där! Både före, under och efter. HAHAHA vi blev galna när Robert och Ashley kom ut, jag svär innan jag själv ens reagerade så hoppade jag in i folkmassan för att få en autograf. hahahahahahahhah jag hade blocket från skolan med mig och det var någon finnebrud som stod framför mig som slog till min arm och allt, ALLT ramlade ut, alla papper och sånt ramlade ut hahahahah jag ba OMG THAT BIIITCH!!!!! Så hör man shawbo ba "jag tar upp det jag tar upp det sen!!!!". En annan finnebrud FRÅN INGENSTANS "HEY YOU TOOK MY SPOT I WAS STANDING THERE, BITCH". Jag kollade först på shawbo med den här minen: -.- . Sen kollade jag på henne med samma min och sa "Look at my face... Look at it... Does it... SERIOUSLY... look like I care?".
SEN FICK AUTOGRAF SÅDÄRA:D
På tåget, när vi var på väg hem igen så var det några babbe-killar som satt där och drev med varandra. En av dom la fett roligt skämt som fick mig att garva och nej kunde inte hålla mig, men garvade fett tyst (amazingly...) På vägen börjar dom kasta pengar på oss och hålla på ropa grejer. Fick utbrott där... Vittnen: Shawbo, Masina, Sara, Anita.
Men sånt är livet. Försöker man irritera mig så får man förvänta sig att jag blir galen.
Jaja, nu blir det väl att lägga sig, imorgon blir det bröllop! Vems det är vet jag inte helt ärligt, jag hänger bara på. JAG FÅR JU DANSA. DANZA KUDORO!
Ashley Greene & Robert Pattinson

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaahah på gud tewar, DINA INLÄGG, dom dödar mig hahahaha

2011-10-29 @ 01:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0