I don't expect anything from anyone

Sitter och övar på högskoleprovet just nu under svenskan.
Jag svär när man kollar runt så ser man hur folk verkligen är under lektionerna hahahha. Latife och Zey sitter och tittar på någon video, jag skojar inte dom håller på att gå IN i datorn. Keven sitter framför mig och dansar till musiken han SJÄLV lyssnar på. Amela och Irma är inne på Facebook som vanligt. Vanessa sitter bara och håller på med sin mobil. Gabriella, Micha och Shejla är koncentrerade på de dom gör på datan, vilket jag inte vet vad det är:P
Vi slutar nu, skriver sen! Bye

Kommentarer
Postat av: zeynep

haha vart gick vi in i datorn? :O

2011-10-29 @ 23:25:07
URL: http://ssaraay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0