Lämna utan ånger - del 4

Klockan är snart halv 11.. Fan hon har fortfarande inte ringt. Hon lovade att ringa. Hon måste ringa. Shit.. Grabbar, tänk er.. Eran bästa tjejkompis, som ni har haft en crush on i hur länge som helst, drar ut på en date med en av dom populäraste tjejerna.. Fan vad ni skulle brinna. Så känner jag just nu. Men samtidigt så... Tjejer, tänk er.. eran bästa killkompis som ni har haft en crush on, drar ut på en date med en tjej som ni verkligen ogillar. På gränsen av hatar t.o.m. Fan vad ni skulle vara ledsna över det. Känslor går inte att styra, lik sexualitet.
Gång på gång tittar jag mobilen, tittar för att se om jag har fått något sms. Nätet kanske är förstört? Ska jag starta om mobilen? Men tänk om hon ringer när den är av? Äh vafan.. Fortsätter titta på bab el hara tills hon ringer...
MEN VAFAAAN!! Klockan är 40 snart! Ring då, för i helvete!
*Mobilen ringer*
 
-HALLÅ?! sa jag tills jag insåg att jag skrek.
-Oh shiet, lugna ner dig!
-Aah, förlåt. Vad gör du? Vad hände? Berätta allt.
-Aa, sover dina föräldrar? Jag kommer till dig och sover där. sa hon fort.
-Nej. Okej, bästa. Kom.
 
En kvart senare knackade hon på dörren. Jag sprang för att öppna dörren. Det var då mamma kom ut från köket och såg att Gina hade kommit.
-¨Gina? Har det hänt något? frågade mamma.
Vi kastade våra blickar mot varandra. Båda såg ut som två frågetecken, men jag sa snabbt att vi hade ett projektarbete som vi hade glömt att göra och som skulle in senast klockan 12 på dagen imorgon.
-Okej, okej. Men då går jag och fixar täcke och kuddar till dig sa mamma och log mot Gina.
Vi gick till mitt rum.
-Nå? Va hände då!?
-Vi åkte till en grekisk restaurang. Där betalade han för allt. Han var skit gullig och allt. Sen sa han att vi skulle ta en promenad. Under promenaden berättade han skit mycket om familjen och allt det där. Seeen... När vi går tillbaka till bilen så åker han till ett skitfint ställe, har aaaaldrig varit där tidigare. Det var som en film. Vi tittade på solnedgången. Han ba "Gina, du är jättevacker" gav mig lite komplimanger. Sen han kysser mig. Vi kysstes skit länge. Sen började han ta på mig. Där stoppade jag honom. Men han fortsatte, han blev skit aggressiv! Jag sparka honom mellan bena, hårt som fan, och gick lugnt därifrån. sa hon.
Jag satt där helt chockad över att hon ens inte bryr sig om honom. Men innerst inne gör hon det. Jag vet själv att hon gör det. Men jag lät det vara. Jag la mig i sängen och hon la sig bredvid mig.
-Shit, en och en halv månad kvar till skivan!! Längtar som fan!! sa hon och somnade med armarna runtom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0