Lämna utan ånger - del 6

-Fatma! Fatiiiiimaaaa!!!! hörde jag mamma skrika.
-Haaa maa!?!?!
-Kom hit, min dotter. Vi ska äta

Vadå äta? Klockan var 16. Jag gick in till köket och såg att mamma hade lagt fram tårta. På tårtan stod det "Grattis på 54 års dagen Basil". OOOOH CRAP!!! Pappa fyller år idag... Jag gick fram och kramade honom, visade inte att jag hade glömt. Satte mig sakta på stolen.
-Gumman, varför ringer du inte Gina och säger att hon ska komma, vi kan inte äta den här tårtan på tre personer. sa pappa medans vi åt.
Inte för att vi blev typ 20 pers med henne men jag ringde henne i alla fall, hon var ändå ute så hon kom hit så fort hon fick samtalet. Vi satt och åt, umgicks, skrattade, skojade..
Sen gick vi upp till mitt rum.
Vi drev med varandra lite, som vi alltid bruka göra.
-Fatima..? Jag tror jag gillar någon.. Riktigt nära vän.. sa Gina
-..Vem då? frågade jag
Det vart tyst ett tag.
-Hallå? sa jag.
Hon tittade på mig, lutade sig sakta fram, tittade mig rakt i ögonen. Jag väntade på att hon skulle göra det. Men hon stannade kvar där hon var, några få cm ifrån varandra. Jag kysste henne. En oskyldig kyss. Backade och tittade på henne i ögonen. Hon tittade tillbaka, gick upp och låste dörren i rummet. Satte sig på samma plats igen och kysste mig igen. Shiiiiit det här händer verkligen!!! Snacka om lyyyyyccccckkkkaaaa!!!!!!

Veckan var helt lugn, som om inget hade hänt. Bara att vi fortfarande kysstes då och då, när vi hade möjligheten. Under lunchrasten på fredagen satt vi ute.. Tittade på henne.. Gudomlig!
-Du är så vacker.. sa jag till henne
Hon tittade på mig och log stort med sina vackra läppar. 
-Det är du med älskling!
-Gina, jag måste fråga dig.. Hur länge har du vetat?
-Vetat vadå?
-Att du.. vill va med mig? sa jag tyst
Hon tittade på mig, man såg att hon tänkte på när det var. 
-Jag vet inte.. Kanske 2-3 månader. Men jag var inte säker i början. Jag visste inte. Sen när du berättade att du är lesbisk så märkte jag. Jag blev bara glad. Det är inte killar du vill ha, det är tjejer. Det är mig, eller hur? Även om jag har alla andra tjejer som konkurrenter haha! 
-Tro mig.. Det har du verkligen inte, du är den enda. sa jag och log mot henne.
Klockan ringde och vi gick till varsitt klassrum.
Undrar verkligen hur det kommer bli om en och en halv vecka, skivan!!!

Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0