Lämna utan ånger - del 7

Tre dagar kvar, sen är det skiva! Kommer aldrig kunna somna nu, fan klockan är 2.34 också och ska upp 7 på morgonen. Men fyfan längtar som en galning, som om jag aldrig har varit någonstans. Men tanken av att gå ut med Gina.. Shit.. Men fan va jobbigt att det är på en onsdag, skola dagen efter och allt.
*mobilen ringer* Dolt. Vem fan ringer med dolt? Och såhär sent.
-Hallå? 
-Hej.. sa personen i telefonen.
En kille? Vem och vart har han fått mitt nummer ifrån?
-Vem är det? frågade jag snabbt.
-En hemlig beundrare
-Aha, ska inte den hemliga beundraren säga vem den är då? sa jag.
-Nej.. sa han.
-Tänk om jag är intresserad då? 
-Bäst för dig att du är.. sa han hotfullt och la på.
Va i helv..?!?! Aja, skitsamma.

Måndagsmorgonen var seg. Jag mötte upp Gina och vi gick tillsammans till skolan. Det var tyst ett tag, men jag var tvungen att berätta om samtalet.
-Det hände en skit konstig grej igår sa jag
-Vadå?
-Vid 2-3 tiden så låg jag i sängen och tänkte på skivan. Från ingenstans ringer min mobil.
-Vem ringer så sent? sa hon och tittade på mig.
-Helt ärligt, samma tanke fick jag med. Speciellt på en söndag. Hursomhelst så svarade jag. Det va en kille, jag frågade vem han va och det enda han sa va att han va en hemlig beundrare. Jag försökte få ut namnet, men han vägrade. Till slut så sa jag "tänk om jag är instresserad då?". Han typ hota mig eller något.. Han ba "Bäst för dig att du är".
-Vadå "bäst f..". Vem är fittan?! Jag fick också ett samtal igår. sa hon
-Vilken tid?
-Typ samma, och det var också dolt. Det kanske va samma kille för när jag frågade vem han va så sa han att han var din beundrare. sa hon
-Hur fan har han fått våra nummer?!

Vi kom fram till skolan, tittade omkring för att se om det var någon specifik som tittade på oss. Men vi såg inte en enda person som gjorde det.
Vi hade lektion tillsammans. Vi gick till biologin och satte oss bredvid varandra. Jag orkade inte lyssna, så loggade in på min facebook på skoldatorn. Undertiden jag scrollade ner, så såg jag en bild. Dafuq was that? Scrollade upp lite.. MITT ANSIKTE PÅ EN NAKEN KVINNAS KROPP?!?!?!?!?!?!?!?! Jag väckte Gina som hade somnat. Vi båda kollade på varandra och fattade inte ett skit. Hon loggade in på sin facebook och gick in på bilden. Det värsta var att bilden var insatt på "Derp&Derpina" sidan. Vad i helvete?!?!?! Vi anmälde den så många gånger vi kunde, men den gick inte bort. Va fan ska jag göra?!?!?!?!
Jag märkte att jag fick sms av ett okänt nummer. Jag öppnade smset och såg en annan bild.. Gina och jag kysstes på bilden.. I'm screwed.. Jag kände hur tårarna rann, jag såg Ginas tårar rinna. I am so fcking screwed..

Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0