"BRÄNNA FETT" - Latife Korhan

Skrev ett inlägg tidigare men allt gick bort.. Men det var om att jag hade varit och gymmat. Måste fan gå ner i vikt innan studenten för att kunna hitta en klänning som sitter bra vilket jag brukar ha svårt för. Har bestämt mig för att sluta äta skräpmat och godis, chips, kakor osv. Det man går upp i vikt av lättast. Sen har jag dessutom bestämt mig för att spara mina ögonbryn till vår klassskiva. Alltså till april ska jag låta dom vara. Det här är pga att mina ögonbryn är skit smala. Har försökt spara dom flera gånger men varje gång jag har börjat spara så  har det alltid varit något bröllop eller någon fest eller något så då har jag varit tvungen att noppa dom. MEN! Nu ska inget stoppa mig. Skiteri om dom ser skit fula ut. Det enda jag ska tänka på är plugget den här terminen! Har gjort det tidigare också men ska försöka tänka bara på plugget och bantandet hahah.
Jalla, puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: L

va ska du göra mig känd?

2012-01-06 @ 13:35:31
Postat av: Anonym

Om ja får gissa hennes läsare så blir du inte känd nog haha..

2012-01-07 @ 14:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0