Food is overwhelmed

Helloo!! Kan börja med att jag har fått klagomål över att jag inte har lagt upp någon fortsättning av novellen. Ska vara ärlig, jag har brist på fantasi just nu!! Sorry, guys but that's just the way it is! Men lovar att det kommer upp någon gång den här veckan. Möjligtvis söndagskvällen!

The diet works! Har redan gått ner 2 kg. Fort, jag vet, men har gjort det. Vill man verkligen så kan man. Och jag vill verkligen så jag kan!
Har ju slutat äta massa skräpmat och sånt. Men sjääälvklart så finns det alltid massa chips och godis och kakor och sånt hemma hos oss. Inte nog med det så ville familjen ha mat från Valentino som vanligt. Brukar alltid beställa pizza men idag valde jag kycklingsallad. BRUTAAAL!!!! Snacka om att jag kommer ta det varje gång nu.
Imorgon blir det studiotime också, hoppas vi blir klara med en av låtarna!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0