Time goes by and it's almost at the end..

Hellooo!!! Ni vet att jag har galet mycket problem med matten.. Då menar jag gaaalet mycket problem. Men idag hade jag algebra prov och fick hyfsat bra betyg:D För att ha fått typ 8,5 på varje jävla matteprov så var det fett bra. Jag blev nöjd iaf!
Började med slutet av skoldagen men whatever..
Dagen började med att jag vaknade skit tidigt. Sen skolan. Vi fick våra biljetter till klasskivan!! Ett bra råd är att sälja biljetterna så fort man har fått dom. Förra året var jättemånga som var stressade 4 veckor innan! Jag blev sjukt stressad efter att Keven sa att han redan har sålt 8 biljetter!!:S
Under lunchen fick jag biljett till Flawless konsert på Magget! Bäääästa! Längtar till att få se min kusin live på scen<3
Vi slutade vid 12 någon gång. Kl 14 gjorde jag matteprovet och det blev lyckat! Jag lovar, jag ville typ gråta. Hahahah Per-Arne mitt hjärta!! Han ba "Grattiis Tewar". Hahahhaa jag ville typ krama sönder honom.
Efter skolan så drog Sofia, Lanja och jag till centrum. Lanja drog så fort vi gick in för hon skulle fixa sina nails och Sofia och jag stannade och kollade kläder. Sen drog vi hem!:)
Bild på en av biljetterna (Tagen från Latifes blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0