Miss independent

Dålig update men har inget att skriva om. Från och med imorgon måste jag döda mig själv med plugg. Debattskit ska vara klart 2 april och 4 april ska man vara klar med hela projektarbetet:(:(:( Inte nog med det så har vi högskoleprov (dom som ska göra) den 30 mars... KILL ME!
-
Fredags skulle jag egentligen gå på Masinas fest men så blev det inte. Min syster hade köpt biljetter till kurdisk/persisk nyårsfest vilket var skiiiit kul!;) Ingen man kände där men det var skit kul!
Igår var vi från vega/vägen ut på cirkelledarkurs och senare på kvällen var det öppen scen så vi fick uppträda för varandra och andra. Vi är så sjukt många, hälften hade inte ens kommit. Det var väsby, jordbro och tyresö. Haha bästa Pa Modou, han gjorde min dag igår. Var på deppmode men när han kom dit så gjorde han mig glad, bara av att prata hahahah hans svenska♥
-
Yeah that was that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0